Friday, January 13, 2006

Captions please!

Since end of the week is here, it is time for a relaxing and fun exercise.I am going to put up some pics and I want all you children at home to write captions for me.The winning captions shall be attached to the pictures.Entries close Monday evening.
Pic 1


Winner: M.O.C.H.A - "Honey, where is the remote?" "Get up and look for it yourself you lazy bum! Can't you see am busy?" came the reply.
Runner up:Prousette- Whatch'all lookin at? Can't a brother have some quiet time alone?

Pic 2


Winner: Prousette- Oh Boy!!
Runner up: M.O.C.H.A - Shit! I have just soiled myself.

Pic 3


Winner: Nick- before it was EAT ME now with pussy pop its DRINK ME
Runner up: >d -Dad accidentally busts in on his son getting in on with some girl. The son looks up at him and says:*
"Want some p_ssy, pop?"

Pic 4


Winner:Irena - "Yeah you are damn right! I can kick you ass!"
Runner up:Prousette- Out! You hear? Out
Pic 5


Winner: >d - "That's right, squirt right in my mouth!"
Runner up:Prousette - Say Ah!

18 comments:

Prousette said...

Pic 1 Whatch'all lookin at? Can't a brother have some quiet time alone?
Pic 2
Oh Boy!!
Pic 3
The newest arrival in town
Pic 4
Out! You hear? Out
Pic 5
Say Ah!
Some crazy stuff you have there Aco. Nice weekend.

M.O.C.H.A. said...

Pic 1: "Honey, where is the remote?" "Get up and look for it yourself you lazy bum! Can't you see am busy?" came the reply.

Pic 2: Shit! I have just soiled myself.

Pic 3: "Yummy," the 'dog' said to the 'cat' as he licked his lips. "Can I some of that pussy pop?"

Pic 4: HAAAAIIIIYYYAAAA! KULA HIYO!

Pic 5: Gulp! Gulp! Gulp! Other cat thinking, 'shit he is gonna finish it all.'

mocha said...

pole forgot to add something....

Have a nice weekend Aco!

Farmgal said...

pic 1 wazuuuuuuuuuup?

Nakeel said...

1. Gotta catch this before am busted.
2. Shhhh don’t cry baby look here soon u gonna learn this.
3. Ma favorite drink
4. Give me my space
5. Consume quickly before she starts kicking all over

Lovely weekend.

Keguro said...

Since you noted "gay men's oral fixation"

I return the favor and note that most of your pictures display only one kind of animal.

Drunk, helpless, or begging.

Acolyte said...

@ prou
You have a great weekend too!Your entries have been noted!
@ Mocha
Great entries!Have a great weekend too!
@ farmgal
Good one!
@ Nakeel
Nice captions!Have a good weekend too!
@ Keguro
That was Instigator's observation and not mine.As for the cats I was going for the cute factor, I had some raunchy pics lined up but I decided against that.But then again I am sure you can find some subliminal meaning to it.....

>d® said...

Pic 1: The pussy's pissed.

Pic 2: "That's my boy."

Pic 3: *Dad accidentally busts in on his son getting in on with some girl. The son looks up at him and says:*
"Want some p_ssy, pop?"

Pic 4: Kitty & Spike caught on camera in one of their late-night tae-kwon-do practice sessions...

Pic 5: "That's right, squirt right in my mouth!"

>my bad... :)

Acolyte said...

@ >d
Entries fully appreciated.:D

Irena said...

Pic 4: "Yeah you are damn right! I can kick you ass!"

Brother Jero (BJ) said...

That's quite a pussy show.

Thanks Aco, going into the weekend am all prepped up.

Know what I mean??

Anyway have a great weekend.

Whispering Inn said...

Hilarious! I am racking my brain for some interesting captions....

Acolyte said...

@ irena
nice one
@ (bj)
Imagine the cats were all by coincidence.I think they are the cutest ones for such pics!
@ whispering inn
Times a wastin'!

mutumia said...

#1: Drunken p*ssy only in underpants: Priceless.

nick said...

wah wah wah my head is goin into over drive
#4:Matrix vs Pusstrix:Neo The One Pussy, bitch slaps bitch

#3:slogan...before it was EAT ME now with pussy pop its DRINK ME

#1: don't u wish ur pussy was hot like me...DONTCHA! DONTCHA!

>d® said...

Aco, it just hit me that Kitty & Spike aren't really fighting, it seems. Their loins seem to be suspiciously mashed together. Hmm....

Acolyte said...

@ mutumia
a priceless caption if i say so myself!
@ Nick
you are on a level of your own!
@ >d
interesting observation....

One who dosen't like smokers... said...

right Judge Aco! where are the winning captions?

(tapping fingers on desk)